alexa
4Story
4Story hikâyesi gereği Iberia yarımadasının birbirine sonsuz bir nefretle düşman olan iki krallığı arasındaki bitmek bilmez savaşı konu alıyor. 4Story Ay Tasi satin alma isleminden sonra, Bigpoint ödeme sayfasi üzerinde E Pin seçilerek yüklenebilir.
296
4Story Ticket Sistemi Klavuzu...
Serhat Ç.
16 Aralık 2014 06:21

Ticket sistemi 4story.tr takımına şikayet itiraz v.b bildirilerinizi ulaştırmak amacıyla kurulmuştur.Yeni ticket sisteminde "Oyun" bölümüne yazacağınız yazının başlığının(Konu Başlığı) manuel(elle) olarak değil otomatik olarak girildiğini göreceksiniz.Bu konuyu takip ederek hem ticket sisteminin kullanımını hemde yenilenen yüzü hakkında görsel klavuzu bulabilirsiniz..

DESTEK BİRİMLERİ İLE İLETİŞİM

Bu bölümde 4 ayrı kategori mevcuttur.(DESTEK SISTEMINE KAYIT,OYUN,FORUM,PAYMENT-ÖDEME).

DESTEK SISTEMINE KAYIT


Destek sisteminde bir kaç değişiklik yapılmıştır. 

Bunlar nelerdir ? :

• Ticket atmak için, öncelikle destek sistemine kayıt olup hesap oluşturmanız gerekmektedir.
• Açmış olduğunuz hesap ile, gondermiş olduğunuz tüm ticketlere ulaşma şansınız olacak.
• Sonlandırılmış olan ticketler arşivlenecektir.
• Daha sonradan, acmış olduğunuz hesabınıza, farklı mail adresleri ekleme şansınız olacak (Gameforge.com’daki gibi). Böylece, eger farklı maillere kayıtlı hesaplarınız mevcut ise
onlarlada tek bir hesap üzerinden ticket açmanız mümkün olacaktır.
• Ticket açmak için,hesabinizda kullandığınız email adresini seçmek zorundasınız.
• Farklı oyunlar oynuyorsanız, yine diğer oyunlarda bulunan hesaplarınız hangi maile kayıtlı ise, o maili açmış olduğunuz hesaba ekleyerek ticket açmanız mümkün olacaktır.

NOT: 
Şuanki ticketlerinize key ile giriş yapabileceksiniz. 
Hesap açabilmek için, mail adresinizi doğrulamanız gerekmektedir.

Destek sisteminde yeni hesap açmak için "Ticket sistemine giriş için tıklayın" adresine giriş yapabilirsiniz.

Destek sisteminin ilk sayfası alttaki gibidir. Kayıt olmak icin “register”’e tıklamalısınız.



Daha önceden hesabınız bulunmuyorsa, lütfen tekrar “register” ‘e tıklayınız (eğer daha önce kayıt olduysanız “login” ‘e tıklayarak giriş yapabilirsiniz) :



Bir sonraki aşama, formu doldurmanız olacaktır:


Formu doldurduktan sonra, mailinize gelen onay linkine tıklamalısınız.

Ana sayfadan giriş yapabilirsiniz : 



Hesabınıza başka bir mail adresi eklemek için:



Resimde gösterilen yere tıklayarak, yeni bir mail adresi eklemeniz mümkün olacaktır. Elbette, eklediğiniz maile, maili onaylayabilmeniz için, onay linki gonderilecektir.



“Bildirim geçmişi” bölümüne tıklayarak, mevcut ticketlerinizi (üst kısımda) ve arşivlenmis ticketlerinizi (alt kısımda) görebilirsiniz:



Cevap vermek istediğiniz ticketin üzerine tıklayarak, cevabı okuyabilir ve yanıtlayabilirsiniz (örnek) :



Son olarak, eğer başka bir oyunda destek sistemiyle iletişim kurmak istiyorsanız, « Destek birimleriyle iletişim » bölümüne tıklayarak, farklı bir oyun seçebilirsiniz .

OYUN

Oyun içi problemlerinizi, ceza itirazlarınızı, hile-real hayata yönelik satış v.b ihbar ve bildirimlerinizi yapabileceğiniz destek birimi kategorisidir.





1-Hesap isminizi yazın.

2-Hesabınızın kayıtlı olduğu mail adresinizi seçin.

3-Burada itiraz veya şikayet edeceğiniz otomatik başlıklardan size en uygun olanını seçin ve aşağıda açılacak olan pencerelerde istenen bilgileri bilgileri eksiksiz bir şekilde doldurun.Farklı bir konu belirtecekseniz, "çeşitli" seçeneğine tıklayarak aşağıda açılacak olan pencerede "Lütfen probleminizi açıklayınız" yazısını doldurun.

4-Resim upload sitelerine upload ederek gönderdiğiniz link halinde SS'ler hiç birşekilde işlem görmeyecektir.Bu nedenle 4. seçenekte Ticket panelimiz üzerinden upload yapmanız gerekmektedir.Gözat seçeneği ile bilgisayarınızdan resimleri buraya upload edebilirsiniz.Yapacağınız bu upload işleminin kuralları aşağıdaki gibidir;


  • Resim 512 KB dan büyük olamaz.
  • Haricinde sadece şu formatlara izin verilir: jpg, jpeg, gif, png, bmp, txt
  • Göndermiş olduğunuz resimlerden bir tanesi bu koşullara uymazsa, cevabınız resim olmadan kaydedilecektir.




Tüm işlemleri yaptıktan sonra aşağıda belirecek olan "  " Butonuna tıkladığınızda.Ticket'ınız İlgili destek birimlerimize ulaşmış olacaktır.



Oyun bölümü - Ticket örneği Aşağıda Mevcuttur..

*Örnekte bulunan sunucu,hesap ismi ve itiraz hayal ürünüdür.



İlgili kısımlar doldurulduktan sonra butonuna bastığımızda karşımıza aşağıdaki gibi bir uyarı gelecektir :




FORUM

Forum içi problemlerinizi, ceza itirazlarınızı v.b ihbar ve bildirimlerinizi yapabileceğiniz destek birimi kategorisidir.



1-Forum hesabınızın ismini(nick) belirtin.

2-Forum hesabınıza bağlı mail adresini seçin.

3-Forum takımına iletmek istediğiniz mesajın konusunu yazın.

4-Forum takımına iletmek istediğiniz mesajı yazın.

5-Resim upload sitelerine upload ederek gönderdiğiniz link halinde SS'ler hiç birşekilde işlem görmeyecektir.Bu nedenle 5. seçenekte Ticket panelimiz üzerinden upload yapmanız gerekmektedir.Gözat seçeneği ile bilgisayarınızdan resimleri buraya upload edebilirsiniz. Yapacağınız bu upload işleminin kuralları aşağıdaki gibidir;



  • Resim 512 KB dan büyük olamaz.
  • Haricinde sadece şu formatlara izin verilir: jpg, jpeg, gif, png, bmp, txt
  • Göndermiş olduğunuz resimlerden bir tanesi bu koşullara uymazsa, cevabınız resim olmadan kaydedilecektir.


6-Tüm işlemleri yaptıktan sonra aşağıda belirecek olan " " Butonuna tıkladığınızda.Ticket'ınız İlgili destek birimlerimize ulaşmış olacaktır.



Forum bölümü - Ticket örneği Aşağıda Mevcuttur..

*Forum ceza sebebi örneğinde bulunan isimler hayal ürünüdür.



İlgili kısımlar doldurulduktan sonra  butonuna bastığımızda karşımıza aşağıdaki gibi bir uyarı gelecektir:




PAYMENT-ÖDEME

Ay Taşı alımlarında oluşan hata, hatalı kupon bildirimleri v.b konularda itirazlarınızı yapabileceğiniz destek birimidir. (http://support.gamepay.de)





10 saniye sonra karşınıza gelecek olan sayfada "Destek birimleriyle iletişim" bölümünden, aşağıdaki örnekteki gibi dilinizi(Türkçe) ve oynadığınız oyunu(4story) seçin.






Yukarıdaki boş alanları eksiksiz bir şekilde doldurduktan sonra, butonuna tıklayarak sorununuzu ilgili destek birimine iletmiş olursunuz.

Kontrolünü mailinize gelecek olan değer kodları ile yapabilirsiniz..
Cevap bulunamadı.