alexa
4Story
4Story hikâyesi gereği Iberia yarımadasının birbirine sonsuz bir nefretle düşman olan iki krallığı arasındaki bitmek bilmez savaşı konu alıyor. 4Story Ay Tasi satin alma isleminden sonra, Bigpoint ödeme sayfasi üzerinde E Pin seçilerek yüklenebilir.
267
4Story'de Muharebe Alanı
Serhat Ç.
16 Aralık 2014 07:01
Muharebe Alanı bir grup arenası: Beşer oyuncuya sahip iki ekip Titanları rakip üsse gönderip rakip ekibi alt etmeye çalışır. Aynı zamanda ekibin kendine ait üssü de koruması gerekir.
Süresi

Muharebe Alanı'ndaki mücadelelerde süre sınırlaması bulunmaz. Muharebe Alanı 10 oyuncu hazır olur olmaz açılır.
Bir ekip rakip Üsse bağlı iki Titan veya bütün bir ekibi alt ettiği an oyun bitmiş olur. Eğer bir oyuncu oyunun bitmesini beklemeden Muharebe Alanı'ndan çıkarsa galibiyeti rakip ekip kazanır.

Hedef

Muharebe Alanı'daki hedef Titanları rakip Üsse püskürtüp onları orada yok etmek. Bunu önce başaran ekip kazanır.
Başlangıçta üç Titan, Muharebe Alanı'nın ortasında, üç stratejik noktada bulunur. Bu noktalar yollarla birbiriyle bağlantılıdır.
Ekipler galibiyeti elde etmek için Titanları mümkün olduğu kadar hızlı şekilde alt etmeli.
Muharebe Alanı'nda mücadele etmek için:


  1. Seçenekli Muharebe Alanı penceresini açmak için "Savaş" menü konusuna tıkla.






  1. Muharebe Alanı'na girmek için "Muharebe Alanı'na gir" butonuna tıkla.
  2. İlk girişinde girişin için bir Muharebe Alanı adı seçmen istenir.




  1. Bu ismi özenle seç, çünkü bu hesabın ve diğer tüm karakterlerinle bağlantılıdır.




  • Muharebe Alanı adını Muharebe Alanı mücadelesine katılmak için giriş izni olarak gör.
  • Muharebe Alanı adı sadece büyük ve küçük harf ile sayılardan oluşabilir.
  • Muharebe Alanı adı bir kez seçildikten sonra bir daha değiştirilemez.




  1. Muharebe Alanı adını oluşturduktan sonra çeşitli ayarların bulunduğu bir pencere açılır. Buradan ekibin için Muharebe Alanı temellerini ayarlayabilirsin.



Büyütmek için tıklayınız, esas boyutları 761x584.

Başlangıçta tüm seçenekler seçili değildir. Kazandığın madalyalarla istediğin seçeneği etkinleştirebilirsin. Sağ altta bunun maliyeti görüntülenir.
Muharebe Alanı'nı başlat


  1. Grubuna arkadaşlar ekle veya bir oyuncuyu elden eklemek oyuncunun için adını gir.




Ayrıca sistemde uygun oyuncular arayabilirsin. Bunun için "savaşı başlat" seçeneğini kullan.

  1. Bir ekip bulduğunda karakterin otomatik olarak ilgili haritaya ışınlanır.


Ara birim


Büyütmek için tıklayınız, esas boyutları 1594x870.



  • Sol üstte tüm grup üyeleri ilgili bilgilerle görüntülenir (sınıf, seviye, isim vb.)
  • Beceri çubuklarının arasında Muharebe Alanı haritası bulunur. Buradan ekip üyelerinin ve Titanlar'ın bulunduğu konumları görebilirsin.
  • Sağ üstte rakip gruptakilerin isim ve seviyeleri görüntülenir.
  • Sağ altta topladığın puanları görebilirsin.


  1. Her grup üyesi her beş saniyede bir puan toplar. Bunları eşyalar satın almakta veya silah ve zırh geliştirmekte kullanabilirsin.





  1. Daha çok puan toplamak için Muharebe Alanı'nda bir sürü canavar yenebilirsin.








  1. Bazı beceriler seviye atladıktan sonra kullanımına açılır.



* Beceri geliştirmesine ihtiyaç duyulmaz. Tüm yetenekler seviye atladıktan sonra otomatik olarak kullanıma açılır.


Bazı yetenekler sadece grup savaşlarında kullanılabilir. Tek bir soğuma süresini paylaşırlar.

Envanterinde ayrıca savaş puanları için kullanabileceğin başka eşyalar da bulunur. Bu nesnelerin kendine ait bir soğuma süreleri vardır.



Bu tüccarda savaş puanlarını eşyalarla takas edebilirsin. Bu nesneler sadece Muharebe Alanı'nda kullanılabilir!


Büyütmek için tıklayınız, esas boyutları 989x618.



Titanlar iki ekip arasındaki bağlantı yollarında konumlandırılmıştır. Durum çubuğu o an hangi ekibin Titan üzerindeki kontrolü ele geçirdiğini gösterir. Kırmızı ekip öndeyse çubuktaki mavi kısım azalır - ya da tam tersi.

Titanlar bir kez yenildi mi bir daha belirmez.
Ekranın üst kısmında Muharebe Alanı'ndaki savaş süresinin ve topladığın puanların gösterildiği bir gösterge bulunur.

Ara birim – puan cetveli

Süre göstergesinin altında bulunan bayrağa tıkladığında savaş istatistiği belirir. Burada her ekiplerin kaç puan topladığı listelenir.

Büyütmek için tıklayınız, esas boyutları 790x541.



  1. Genel bilgiler – karakter sınıfları ve isimlerini gösterir.
  2. K/D/Ö
  3. K(kill)- rakip ekipte alt edilen üye sayısını gösterir.
  4. D (destek)- rakip ekip üyelerinin alt edilmesinde kaç kez yardım edildiğini gösterir.
  5. Ö - Muharebe Alanı'ndaki ölü sayısını gösterir.
  6. Muharebe Alanı'ndaki ölüm daimi değildir. Karakter belli bir süre sonra tekrar dirilir.
  7. Savaş puanları – kaç puan toplandığını gösterir.
  8. Kazanılan onur puanları – en yüksek toplam puana sahip oyuncu MVP (Most Valuable Player) seçilir.
  9. Sonuç - alt edilen Titanların sayısıyla belirlenir.


Savaş sona erdiğinde tüm oyuncular otomatik olarak Muharebe Alanı dışına ışınlanır.
Tüm oyuncular katılım için ödüller kazanır.


Kazananlar

Kazananlar ödül olarak Altın, onur ve tecrübe puanları elde eder. Bunlar oyunculara savaş puanları ve başarıları temel alınarak dağıtılır.
Kaybedenler

Kaybedenler de (az miktarda) Altın, onur ve tecrübe puanları elde eder. Bunlar oyunculara savaş puanları ve başarıları temel alınarak dağıtılır.
MVP Ödülleri

MVP özel bir ödüle sahiptir.
Bütün ödüllerde istendiği zaman değişiklik yapılabilir.
Not:


  • Muharebe Alanı'na girerken tüm oyuncular aynı temel ekipmanı alır. Bu ekipman Muharebe Alanı'ndan çıkınca kaybolur.
  • Envanter Muharebe Alanı'nda özel eşyalarla takas edilir. Eski envanterin savaştan sonra görüntülenir.
  • Ekstradan kuşanılan nesnelerin (örn. takı) tüm seçenekleri olduğu gibi kalır, değişmez.
  • Savaşta avantaj sağlayan tüm seçenekler düşürülür.
  • Savaş puanlarının maksiumum miktarı oyun turu başına 200'dür.
  • Dirilişin soğuma süresi oyunun uzunluğuna göre belirlenir (Muharebe Alanı'ndaki her dakika başına bir saniye soğuma süresi). Örneğin: Muharebe Alanı 20 dakika sürüyorsa karakter 20 saniye sonra dirilir.
Cevap bulunamadı.