alexa
4Story
4Story hikâyesi gereği Iberia yarımadasının birbirine sonsuz bir nefretle düşman olan iki krallığı arasındaki bitmek bilmez savaşı konu alıyor. 4Story Ay Tasi satin alma isleminden sonra, Bigpoint ödeme sayfasi üzerinde E Pin seçilerek yüklenebilir.
177
Artı Basmak ? Mantar Ruh Nedir ?
İsimsiz Üye
11 Şubat 2015 23:45
ARTI BASMAK?

5 temel malzememiz var arkadaşlar.
1.Hayatta Kalma Tentürü:+11 altı itemi her türlü yanma ya da artı düşmesinden korur.+11 üstü item yanarsa artısı 0 ile 2 arası düşer.
2.Şans iksiri(%100,%150 ya da %200):yüzde 100 yazıyor diye kesin geçecek zannetmeyin.Sadece mevcut gelişme şansını yüzdelik olarak artırır o kadar.
misal yüzde 20 şansınız varsa %100 lük iksirle yüzde 40 olur, %200 lük iksirle basınca yüzde 60 gibi daha yüksek bir şansınız olur.birde yüzde 100 xp eventi olduğunu farz edelim yüzde 80 şans yapar bu yüzden eventlerde artı basmanız daha faydalı olacaktır.
3.Usta Formülü:bir itemi tek seferde 1 ile 3 arasında şansa göre geliştiren bir parşömen.
4.Geliştirme Formülü: İtemin artısını 1 artırır.bir iteme artı basmaya başlarken sadece tentür içip normal geliştirme formülü ile cıktığı yere kadar götürmeniz malzeme tasarrufu yapmanızı sağlar.
5.Bilinç parşömeni: Bu iteminizin artısını 1 düşürür.Neye yarar derseniz,bazı artılarda item sürekli yanar,+12 +14 +16 +18 bir itemi direk olarak 15,17,19,21 geçiremezsiniz, itemi tek rakamlı bir sayıya düşürürseniz başarı şansınız artacaktır.Bu düşürmeyi yapmak icin malzeme yakmak yerine direk bilinç parşömeni kullanmak mantıklı bir seçimdir. Dökümanlardaki mavi yaratıklardan bilinç parşömeni elde edebilirsiniz.

Tamam tamam biliyorum çok karışık geliyordur şimdi size,ama şöyle söyleyeyim,artı basmak tamamen kumar gibidir,balınız tutar 24 basarsınız,şans yoktur 11 in üstüne çıkamazsınız bu oyun böyle malesef.

Size verebileceğim en akıllıca tavsiye asla artı basarken geçmeyen iteme inad edip paranızı yakmayın,bir iteme artı deneyecekken birinin artı basmasını bekleyin sadece izleyin ve inceleyin,eğer adam sürekli yakıyorsa oran kötüdür boşverin, ama adam iyi basıyorsa sizde bir şeyler denemekten çekinmeyin.

NOT:Yedeği olmayan yani sizin için değerli ve kullandığınız +13 üstü bir iteme asla artı denemeyin.
Tentürünüz şans usta bunlardan teki eksikse artı basmayın.
ASLA bilinç parşömenini aytaşı ile almayın.

BEN TAŞ ÇEKTİM AMA ARTI BASMAKTAN BAŞKA DAHA GARANTİ BİR YOL YOK MU?

Çok şükür var. Artı basma malzemelerini topluca alıp pazarda satabilirsiniz.
bu malzemelerin piyasası cok iyidir ve fiyatı çok abartı değilse su gibi satar.


MANTAR RUH NEDİR?

Mantar dediğimiz şey daha doğrusu mantar koruyucusu dökümanlarda çıkan bir mantarı kestiğiniz zaman ortaya çıkar,zırhlıdır,hasarı fena değildir. Kesdiğiniz zaman asistan formülü düşürme ihtimali yüksekdir.(bu formül usta formülü ile aynı işe yarar ,sadece ismi farklıdır)

NOT: Mantar ile tek başınıza başa çıkamayabilirsiniz,hatta düşman ülkeden gelenlerle kapışmak zorunda kalabilirsiniz,bu yüzden yanınızda arkadaşlarınızı getirseniz iyi edersiniz.

PARA BİRİKTİRMEK VE İTEM DEĞERLERİ

Arkadaşlar para biriktirmek için minimum harcamalar yapıp gereksiz şeyler almaktan kaçınmanız gerek ve birşeyi değerinden aşağıda gördüğünüz zaman alıp normal fiyatına satmanız kâr etmeniz için iyi bir yöntem olabilir.Her zaman üste cıkmayı hedefleyin iteminizi daha gücsüz şeylere takaslamayın.
Bu oyunda 2 tip item vardır düz ve craft.
38 lvl craft dediğimiz itemler düz itemlerden 4 yetenek seviyesi kadar üstündür.
3 yetenek seviyesi +1 demektir bu arada arkadaşlar yani craft item düz itemden 1,5 artı üstündür.
Birde 40 lvl craftları var yeni çıkan,eğer artı basıyorsanız kesinlikle bu itemlere basın çünkü gerçekten güclüler.
40 lvl craftları düz bir iteme kıyasla 6 yetenek seviyesi kadar üstündür.
Yani +20 bastığınız bir craft 40 lvl itemi, 22 düz iteme eşit olur.
+20 olan bir 38 craft itemi,21,5 gücündedir.

değerli taşlar bu gücü biraz artırabilir fakat siz silahınıza değerli taş basabiliyorsanız herkes basabiliyor.
Yani 3. ve 4. taşı basmadıgınız sürece değerli taş size rakiplerinize karşı avantaj kazandırmaz,sadece onlara biraz yetişmenizi sağlar.
NOT:3 değerli taş itemi 1 artı güclendirir.

Craft silah üretimi zorlu ve uzundur masraflıdır her ne kadar eskisine kıyasla komik derecede basit de olsa hala yeni bir oyuncu icin craft silah üretmesi zordur.
Eğer artı basmayacaksanız bu silahları hiç üretmeyin derim.
Son bir not:38 ve 40 lvl performans silahları yani oyundaki bilinen adıyla craft silahları giymek için 34 lvl olmanız yeterlidir.
38 ya da 40 lvl olmanız gerekmez.

HESAP GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMAK,BAN YEMEKTEN SAKINMAK İÇİN FAYDALI ÖNERİLER

1.Asla ama asla küfür etmeyin ''lan'' kelimesini kullanmayın.
2.Oyun kurallarını forumdan bulun ve sonuna kadar okuyun.
3.Buglardan yararlanmaya çalışmayın ciddi bir ban sebebidir.
4.Sitelerden para karşılığı gold satın almayın, ortaya çıkarsa yandığınızın resmidir.(ki büyük ihtimalle ilk kontrolde anlaşılır)
5.Asla telefon numarası,facebook adresi sormayın,birinin kişisel bilgilerini adresini falan filan sormayın.Ayrıca kendi adresinizi falanda vermeyin.Sizi dövmeye gelceklerinden ve çok umursadığım için değil,sadece ban yemeyin diye söylüyorum.
6.Hesap şifrenizi her ay değiştirin.
7.E-mail güvenlik sorunuzun kolay birşey olmadığından emin olun ki e-mail adresinizi kimse kıramasın.
8.Pc nizde virüs olmadıgından emin olun,eğer 4story hack vb yalanlara kanıp bilgisayarınıza bir virüs indirdiyseniz hesabınızı ertesi gün boş bulabilirsiniz.
9.ASLA AMA ASLA AMA ASLA,ASLA,SAKIN ITEMINIZI,CHARINIZI,HESAP BİLGİLERİNİZİ, ASLA PAYLAŞMAYIN.
10.yazılan bu 10 maddeyi ama en önemlisi asla 9.maddeyi ihlal etmeyin.
11.Bir ticaret yaparken karşıdakinin sizi kandırmadığından emin olun.Ne kadar iyi görünürse görünsün bir ticaret işine girişmeden önce,2 kere düşünün,iyi bilen birine falan bi sorun.Ne olur ne olmaz.

Alıntıdır.
Cevap bulunamadı.