alexa
Bloodborne
Bloodborne’nun tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de ciddi bir bekleyiş içerisinde olan oyuncu kitlesine sahip olduğu gün gibi ortada olacaktır. Bloodborne’nun sahne arkasındaki durum böyleyken, bir de asıl sahneye sahnenin en önünden bakalım ve bizi Bloodborne’da neler bekliyor görelim.  Bloodborne 2015 yili Mart ayinda çikacaktir. Satin aldiginiz Bloodborne Cd Keyleri oyun çikmadan önce size gönderilecektir.
159
Kırk Yıllık Ruhlar Oldu mu Sana Kan Yankısı
eray ö.
4 Nisan 2015 16:06
Ön İnceleme sırasında belli başlı bazı oyun mekaniklerinin From Software için imza niteliği taşıdığından bahsetmiştim. Bu konunun yanlış anlaşılmamasını istiyorum. Olayı "Yenilik yapamıyor, hep aynı oyunu yapıyor" seviyesine çekmek hem çok yanlış bir bakış açısı hem de sürüsüyle kendi geleneğine sahip oyun firmasına büyük bir haksızlık.

Sorarım size; Rockstar yıllar önce getirdiği  kuralları halen uygulamıyor mu? Veya Skyrim ile Daggerfall arasında gerçekten ne kadar fark var?

Temel olarak Read Dead Redemption ve Grand Theft Auto V aynı oyun. Peki, aynı oyun mu? Yoksa bahsettiğimiz benzerlikler tam da Rockstar'ı Rockstar yapan şeyler mi? Cevabı bildiğinize eminim.

From Software geçtiğimiz yıllar içinde büyük başarılar yakaladı. Kısa süre içerisinde hem oyuncuların hem de oyun eleştirmenlerinin saygı duyduğu bir firma haline geldiler.

Genel olarak "zor" oyunlar yapan From Software, öncelikle ölümü bir oyun mekaniği haline getirdi. Ölünce kaybediyordunuz ama kaybetmeniz bir önceki kayıt noktasına dönmeniz anlamına gelmiyordu. Oyuna devam etmek zorundaydınız. Ölümü ortadan kaldırdıkları için ceza puanı olarak bambaşka şeyler koydular; Her başarısızlıkta toplam can puanının azalması bunlardan sadece biri, bir diğeri de Bloodborne'da da önemli bir yer edinen ölünce tüm ruhların yere bırakılması.


Zorlu bir dövüş oldu. Şaka yapmıyorum! Tek bir yanlış ölüm demek!
Cevap bulunamadı.