alexa
Call of Duty Black Ops 2
Call of Duty Black Ops 2’de, serinin genelinde dikkat çeken gerçeğe uygunluk ve grafiksel öğelerin son teknoloji ile hazırlanmış olması, oyunun takipçilerinin en çok destek verdikleri ayrıntılar arasında yer alıyor.  Aldiginiz Call of Duty Black Ops 2 Cd Key Ürününü geçerli bir Steam hesabinda kullanabilirsiniz. Internet baglantisi gerektirir.
327
Bazı Saçma Durumlar..
Ekin G.
3 Mart 2015 00:48
Ha tabi bazen saçma şeyler görebiliyoruz oyunun bölüm tasarımının iğreti durmaması için. Örneğin 1986’da geçen bir görevde taaa kilometrelerce öteden dürbünle dikizlediğimiz bir camın sanki 100 metreden dürbünlüyoruz kadar yakın olması gibi durumlar mevcut. Ancak hikaye anlatımındaki bir zaman geçişinin mantıksal olarak sırıtmaması için bulunduğumuz nokta ve dikizlediğimiz noktanın arası açık bırakılmış. Oyunda böyle şeyler görmek mümkün, özellikle de bahsettiğim güçsüz başlangıç görevlerinde. Oyun açıldıktan sonra atmosferin güzelliğinden mütevellit bu gibi şeyler sırıtmıyor, siz de farketmiyorsunuz. Peki bu gibi şeyler derken ne gibi şeylerden bahsediyorum?

Oyun sektörü Modern Warfare’den beri yeni bir oyun janrıyla tanışmış durumda. Aslında FPS olarak da adlandırabileceğimiz; Modern Warfare, Battlefield, Medal of Honor serilerinin yeni halleri: Modern Military Shooter (MMS). İşte bu MMS türünün şimdiye kadarki neredeyse tüm örneklerinde bölüm tasarımının kısıtlayıcı etkisinden bahsediyorum. Yukarıda da dile getirdiğim şekilde, oyunun size dayattığı yollardan gitmezseniz veya görevin gerektirdiği tekniklerle düşmanı alt etmezseniz oyunda ilerlemeyi beklemeyin. Örneğin “wingsuit” ile Felix Baumgartner tadında serbest uçuş yaptığınız bir bölümde illa ki size gösterilen dağın sağından gitmeniz gerekiyor, solundan dolaşıp aynı noktaya çıkmayı denediğinizde son checkpoint’e geri dönmeye zorlanıyorsunuz.
Ya da bir kutunun açılması gerekiyorsa ve bunu sizin açmanız söyleniyorsa, siz o kutuyu açana kadar oyunda hayat duruyor. Diğer karakterler trene bakar gibi o kutuya bakıyor. Tabi arada size “açsana bilader” diye sesleniyorlar ama arkadaşlar tek başına 10 kişiyi öldürebilecek yetenekteyken o kutuyu açmaktan acizler.  Bu durum karakterler arasındaki diyalogların tetiklenmesinde de mevcut. Yani oyunda tanrı sizsiniz, siz o kapı eşiğini geçmeden kimse birbiriyle konuşmuyor. Padişahız mübarek, herkes savaşın ortasında durup bizim o kapının içinden geçmemizi bekliyor. Çünkü o kapıdan geçmezsek savaşı nasıl kazanacağız? Yıl 2012 oldu, oyunun geçtiği yıl ise 2025, el insaf. Böyle şeyleri yapmayın artık. Lütfen. Oyuncular olarak yalvarıyoruz, sizin sandığınız kadar itaatkar ve salak değiliz hiçbirimiz.

Anıl K.
28 Nisan 2015 14:51

Tek düzelik kötü bir şey aslında yani hep oyunun isteddiği şekilde hareket etmekten bahsediyorum.