alexa
Clash of Clans
Clash of Clans yeşil taş satın alma işlemi yaparak rakiplerinizin önüne geçin. Clash of Clans Yeşil Taş Game Center bölümünden yüklenmektedir.
282
Kışla
mesut d.
3 Mayıs 2015 14:36
    • Kışla antrenman için izin Asker kullanarak Elixir . Bu birlikler eğitimli sonra konuşlandırılacak Ordu Kampı .
    • Kışla ölçüde sizin orduları yetiştirmek için gereken süreyi artırarak, yükseltilen olurken çalışması mümkün değildir; Kışla yükseltmek için karar verirken bu dikkate alınmalıdır.
    • Eğer sıraya kez Asker senin Kışlası içinde, anında birlikte eğitimlerini tamamlamak Gems ; Gerekli miktarı normal eğitim bitirmek için kalan süre miktarı ile doğru orantılıdır.
    • Artırmak için bir seçenek de vardır Asker 2 saat boyunca üretim. boost seçeneği maliyeti 10 Gems ve 4 kat artırdığını Kışlası eğitim hızını artıracaktır.
      • Not: boost zamanlayıcı yapmıyor bile geri sayım devam edecek asker , bu yüzden bunu kullanmak için hazır olana kadar senin Kışla artırmak değil.
    • Ne zaman bir kaç saniye için bir saat görüntülenir Kışla artırmak için tıklayın.
    • Asker hiçbir ceza kışlada eğitim kuyruğundan uzaklaştırılabilir; % 100 İksiri maliyeti size iade edilecektir.
    • Daha fazla Sıraya olabilir Asker senin daha Ordu Kampı tutabilir. Bu, iki nedenden için yararlıdır:
      • Sen sıraya olabilir Asker önce mücadele (ya çekici için tek oyuncu ya da çok oyunculu ). Sizin Kışla yaratacak Asker önemli ölçüde savaşlar arasında kesinti azaltarak, bir saldırı tamamlama rakibe aramaya başladığınızda harcanan zamanın miktarı ile orantılı.
      • Sen sıraya olabilir Asker 'gizlemek' için Elixir çevrimdışı iken sürece kadar, Ordu Kampı dolu. Şu anda 603.600 kadar Elixir Bu şekilde (üç seviye 4 gizlenmiş olabilir Dragons , yedi seviye 6 Duvar Breakersve bir seviye 7 Archer dört seviyesi 10 Kışlası her). Size sadece un-kuyruğu döndüğünüzde sizin Kışlası tüm gizli kurtarmak için Elixir .
        • Başarı "Beasts Release" tam tersine düzen olur Dragons, Duvar Breakers, Okçular,: hemen hemen her zaman, Elixir maksimum miktarda gizlemek bu sırada açgözlü algoritma kullanmak için düşük Town Hall düzey oyuncular için. Eğer Dragons öncesinde PEKKAs yükseltilmiş Ancak, daha sonra konut alanların başına maliyet Dragons aşacaktır.
    • Bir Kışlası düşman tarafından tahrip eğer onun kuyruğunu koruyacak Asker ve hatta yeni üretmeye devam edeceğiz birimleri için ise Ordu Kampı yeterli alana sahip.

  • Farklar Yükseltme
    • Kışla seviye 6, 8, 9 ve 10, anlamlı görsel değişimler geçirirler.
      • Başlangıçta inşa zaman Kışlası küçük bir pencere ve doorless entryway ile eğimli kırmızı çatılı bir kare bir yapıdır. Çatı geçti kılıç bir çift ile süslenmiş olan. Binanın kendisi büyük bir benzer Builder Hutancak çeşitli farklılıklar. Çatıda kılıçları sembolize Barbarian bu seviyede kilidi. Küçük bir pencere taş duvara oyulmuş.
      • 2 düzeyinde, Kışla ve bir çift tutarak kapı ile bir kılıç raf (birkaç hedefleri yanı sıra binanın yan sıkışmış oklar ile komple) yapının yanında okçuluk hedefleri bir çift kazanır barbar kılıç. okçuluk hedef temsilArcher bu seviyede kilidi.
      • 3. seviyede, kışla 'tek eğimli çatı biraz uzun boylu sivri çatı haline genişletilir ve kapı büyütülür. Bu modifikasyonların her ikisi de, muhtemelen daha büyük bir uyum sağlamak için yapılan Dev bu seviyede kilidi birimleri. Kışla ek oklar hedefleri (ve duvarlarda) göründükleri gibi, üçüncü bir kılıç raf görünür ve bir kılıç kapının sol tarafında kalmış daha düzenli, kullanılacak gibi görünüyor.
      • 4. seviyede okçuluk hedeflerden biri kapının sol yapısının ön taşındığında ve duvar üzerinde oklar, bir tek bırakarak kaldırılmıştır. yapısı da biraz tallerThe olur Barbar rafa taşınır duvara kılıç. Goblinler bu Kışlası temsil edilme görünmüyor.
      • 5.seviyede (seviye 1 yapılmış küçük bir ahşap bariyer duvar ) yapısının bir tarafı boyunca ilave edilir.Kılıç raf bir çift ile tam bir bomba raf, değiştirilir bomba . Buna ek olarak, iki thighbones kapının önünde zemin üzerinde görüntülenir. duvar, kemikler ve bombalar temsil etmek görünen Duvar Kırıcı - bu okçular okçuluk hedefleri gibi duvar Breakers eğitim amaçlı duvarları kullandığını varsaymak mantıklıdır.
      • 6. seviyede, duvarlar ham ile değiştirilir balon fırlatma düzeyinde 1 'e benzer bir yükseltilmiş ahşap platform destek tahta kafes yapısının meydana Archer kule . Bir ip urgan de şu anda zeminde küçük bir hissesini kapalı bağlı yükseltilmiş ahşap platform, asılı.
      • 7. seviye, bomba raf temsil etmek görünen bir büyü döküm kazan ile değiştirilir Sihirbazı , bu seviyede kilidi birimi ve iki thighbones kaybolur.
      • 8. seviyede, ham Balon fırlatma platformu çok daha dayanıklı, altın metal sürümüne yükseltilir. Kare ahşap bir platform dört büyük perçinler ile destek yapısı yapıştırılmış bir şemse tarzı biri ile değiştirilir.halat Urgan'ın çapa yeri çatı üstüne yerden hareket eder. Bu golden, şemse şeklinde fırlatma platformu altın anlamına gelir mümkündür Healer bu seviyede kilidi.
      • Düzeyinde 9 at, Kışlası'nın çatısında dev kılıç bir louvered siyah havalandırma veya erimiş lav tekne ya gibi görünen ile değiştirilir. Her iki şekilde de, ateş püskürten (ve Laboratuvarı ile 4. seviyeye yükseltilmiş zaman, yanan gözlü) Dragons muhtemelen bu ekleme istenir birimleridir.
      • Çatı kenarlarında olmak üzere seviyesi 10, tüm yapısı, at, gri metal kaplanmıştır. Binanın önceki seviyelere gelecek görülen kılıç raf şimdi dört yerine beş kılıç spor, büyü döküm kazan değiştirir. Son olarak, büyük louvered havalandırma büyük değiştirilir PEKKA kafa.
Cevap bulunamadı.