alexa
Counter Strike Global Offensive
CS GO Satın Al ve hemen dünyanın en çok oynanan gurup karşılaşma oyununda yerini al. CSGO Satın Al dığınızda, oyunu hemen alırsınız ve CSGO indir meye başlar indirmeden sonrada hemen CS GO Oyna maya başlarsınız. CSGO bir Steam oyunudur ve Steam üzerinden indirilmektedir.
368
rekabetçi
mert d.
18 Aralık 2014 17:06
Ya beyler oynamayı bilmeyenler lütfen girmesin şu rekabetçilere ya. 1 16 oynamak nedir abi hiç mi utanmıyosun oyuna girerken. Lütfen hassas olun alınacak oyun kaybediliyor.
Kadir Musa Y.
18 Aralık 2014 17:15
seviyene  göre eşleşeceğine gore girmek pek bi sorum olmaz.
Onur Alp Ş.
18 Aralık 2014 17:22
abi adamlar afk kalıo tek başıma takım taşımaya çalısıom

Doğukan E.
18 Aralık 2014 19:53
Hem rekabetci hille dolu bide bizim takıma nooblar gelıor tam oluyor
Hasan Can K.
21 Ocak 2015 20:11
Rütbeni biraz arttırırsan zaten fazla noob gelmiyor biraz daha dişini sıkıp dayanmalı ve rank kasmalısın dostum yapılacak başka bir şey yok.