alexa
DayZ
Hayatta kalma modundaki aksiyon nişancı oyunlarının en başarılı örneklerinden birisi olarak gösterilen DayZ, Aralık ayında yayınlanan tekil versiyonu ile birlikte inanılması güç başarılara imza atmaya devam ediyor.  DayZ satın alma işleminizden sonra steam cd key olarak teslim edilmektedir.
439
DayZ Çatışma Taktikleri .
Hakan S.
19 Aralık 2014 17:33
Evet arkadaşlar bazı çatışmada yeni olan arkadaşların taktik sahibi olması ve tecrübeli arkadaşlarında yeni taktikler öğrenmesi amacıyla bu rehberi hazırladım. Rehber bu kadar değil daha da taktikler aklıma geldikçe paylaşacağım.

TAKTİK #1 (Üçlü Sıkıştırma)

Kırmızı ile taralı alan düşmanların olduğu bina. 1-2-3 biziz. 1 ve2 numaralı adamlar kapıdan içeri ve merdivenlerden yukarı  yaylım ateşi yaparak dikkati çekecek. Ve siperden çıkamamalarını sağlayarak. 3 no lu arkadaş ise LRS li Mosin ile sniper D Uygun bir ateş pozisyonu yakalandığında ve hedefi gördüğünde ateş ederek adamı indirecek. İlk adamı indirdikten sonra evdekiler pencereden birazcık sakınacaklar ve ara sıra 3 no ya ateş edecekler. Böylece hareket alanları kısıtlanacak ve kapana kısılacaklar. Bundan sonrası sizin becerilerinize kalmış.



TAKTİK #2 (Püskürt ve İndir)

1 ve2 no lu taralı alanlar bizim olduğumuz binalar. Ben onu Krasnostav airstrip için yapmıştım ama sivil olunca bir şey kalmadı o yüzden orası herhangi bir yer de olabilir. Neyse 3 no lu ise bizden bir sniper. Önce 1 no lu binadan ateş açılacak ve dikkat üste çekilecek. Hemen ardından dağdan sniper ateş edecek ve kaçış yolu tıkanacak. Böylece gidecek tek bir yer yani 2 no lu bina kalıyor. Onlar oraya koşarken ateş hala devam ediyor ve adamlar yeterince yaklaşınca 2 no lu binadan sürpriz bir saldırı yapılıyor ve mişın kompleyted.




TAKTİK #3 (Yem)

3 ve 4 no lu arkadaşlar siperin ardından yaylım ateşi açıp dikkati üstüne çekecek. Direkt siper almaya koşan düşmanlar da siğer alınca karşılık verecek ve çatışma başlayacak. 1 ve 2 nolu atkadaşlar bunlar oluncaya kadar pasif kalacak ve çatışma çıkınca sessiz ve gizlilikle arkalarına dolaşacak ve temiz bir şekilde işi halledecekler.



TAKTİK #4 (KAMİKAZE)

İp gibi tek şerit haline geçeceğiz ve aynı doğrultuda binadan içeri gireceğiz kesinlikle dizilişi bozmadan ilerleyieyeceğiz. En öndeki kalkan görevi görecek yani. En öndeki kendini kuşunlara siper ederken ateş edecek ve vurabildiğini vuracak. Kesinlikle ekibin hepsini tehlikeye atacak bir taktik ama son çare olarak kullanılacak bir şey. Böyle böyle devam edecek. En öndeki düşünce bir arkasındaki siper olarak en öne geçecek ve bu böyle gidecek. Çatışma esnasında yere düşene defibratör basayım falan demeyin planı uygulayın onu en son yaparsınız. Kesinlikle çok saçma olmakla beraber ekibin çoğu ölecek. Uyarıyı yaptım son çare olarak kullanın D



TAKTİK #5 (Şaşırtmalı Dabıl Saldırı)

Karşılıklı iki binaya konuşlanan iki oyuncudan 2no lu olan yoldan geçenlere ateş ediyor ve dikkati üzerine çekiyor. Karşı binadaki 1no da de dikkati diğer binada olan düşmanları arkadan indiriyor. (ILoveCookie'nin önerisidir)



TAKTİK #6 (Oscarlık Oyun) #BDB#Bemozerd'in önerisidir.

1 numaralı herif takım arkadaşları tarafından kelepçelenip anahtar envanterine konulacak. Sonra 1 no lu herif düşmanlarının yanına gidip masum fresh ayağına yatıp yardım isteyecek. Onu çözerlerse başka bir yere götürecek ve onu gizlice takip eden diğer takım üyeleri düşmanları temizce halledecek.





Sizde taktikleri yorumda belirtin onlarıda çizip eklerim. Tabletten çizdim bu arada konuyu da tabletten açıyorum. Aklıma taktik geldikçe paylaşacağım.
Cevap bulunamadı.