alexa
Dota 2
Dota 2, basit bir Warcraft III haritası olarak hayatına başlayıp, kısa sürede popülerlik kazanan ve günümüzde dünya genelinde 7 milyon oyuncuya ulaşıp MOBA tarzı oyunların ilk temsilcilerinden birisidir. Ucuz Dota 2 Lockless Luckbox keyleri satista
184
EARTH SPIRIT YETENEKLERİ
Sergen B.
13 Mart 2015 20:04

YETENEKLER

Boulder Smash

Earth Spirit bir düşmana ya da dosta vurarak onu Earth Spirit'in baktığı yöne doğru ittirir. Eğer Earth Spirit bir alanı hedeflerse,200 yarıçapındaki en yakın Stone Remnant'a vurur. Seyahat eden birim ya da Remnant hasarı tüm düşman birimlere vurur. Eğer Stone Remnant bir düşman birime vurursa ayrıca sersemletilir. Stone Remnants diğer birimlerden daha hızlı seyahat eder.

MANA BEDELMANA BEDELİ: 100
DOLUM SRESDOLUM SÜRESİ: 22/18/14/10


YETENEK: BIRIM HEDEFLI, NOKTA HEDEFLI
ETKİLER: KAHRAMANLAR
HASAR TÜRÜ: BÜYÜSEL
BÜYÜ BAĞIŞIKLIĞINI DELME: HAYIR
REMNANT SMASH YARIÇAPI: 200
HASAR: 125
SERSEMLETME SÜRESİ: 0.75 / 1.25 / 1.75 / 2.25
SEYAHAT HIZI: 1200
MESAFE: 500 / 600 / 700 / 800
MESAFE (REMNANT): 2000

It is with the power of a mountain that Earth Spirit strikes his enemies.

Rolling Boulder

Earth Spirit kendini bir kayanın içine koyar ve 0.6 saniye gecikmeden sonra, hedef konuma karşı yuvarlanır, düşman birimlere hasar verir. Bir düşman birimine çarparsa veya sersemletilirse durur. Eğer bir Stone Remnant üzerinden yuvarlanırsa daha uzağa ve hızlı gider, kaya bir düşmana çarparsa çarpışılan düşmanların hareket hızı azalır.

MANA BEDELMANA BEDELİ: 50
DOLUM SRESDOLUM SÜRESİ: 16/12/8/4


YETENEK: NOKTA HEDEFLI
HASAR TÜRÜ: BÜYÜSEL
BÜYÜ BAĞIŞIKLIĞINI DELME: HAYIR
HIZ: 800
HIZ (REMNANT): 1600
MESAFE: 800
MESAFE (REMNANT): 1600
HASAR: 100
HAREKET YAVAŞLATMA: 80%
YAVAŞLATMA SÜRESİ: 2

Calling upon his connection to the land, the Earth Spirit draws loose stone to him, which forms a protective ball that he can use to roll short distances.

Geomagnetic Grip

Earth Spirit seçilen dost birimi veya Stone Remnant'ı kendisine çeker. Düşmanlar çekilen birimle susturulur ve çekilen birim bir Stone Remnant ise hasar alırlar.

MANA BEDELMANA BEDELİ: 75
DOLUM SRESDOLUM SÜRESİ: 13


YETENEK: BIRIM HEDEFLI, NOKTA HEDEFLI
ETKİLER: DOST BIRIMLER
HASAR TÜRÜ: BÜYÜSEL
BÜYÜ BAĞIŞIKLIĞINI DELME: HAYIR
YARIÇAP: 180
KAYA HASARI: 50 / 125 / 200 / 275
SUSTURMA SÜRESİ: 2.5 / 3 / 3.5 / 4
REMNANT ÇEKME HIZI: 1000
KAHRAMAN ÇEKME HIZI: 600

Like calls to like. Even the minerals found in the blood and bones of living beings are not immune to the call of the Earth Spirit.

Stone Remnant

Hedef noktaya bir Stone Remnant çağırır. Stone Remnant'ların görüşü yoktur, hasar verilemezler ve Earth Spirit'in yetenekleri için kullanılabilirler. Stone Remnant çağırmak şarj tüketir. Şarj zamanla tekrar dolar.

DOLUM SRESDOLUM SÜRESİ: 0


YETENEK: NOKTA HEDEFLI
MAKS ŞARJLAR: 6
ŞARJ YENİLEME SÜRESİ: 30
SÜRE: 120

Earth Spirit calls forth a remnant of his stone army, long buried with him in the dark embrace of the Earth.

Enchant Remnant

Earth Spirit geçici olarak bir kahramana etki ederek ona Stone Remnant özelliklerini verir. 3 saniye sonra kalıntı parçalanır, kahramanı serbest bırakır ve çevresindeki düşmanlara hasar verir.

MANA BEDELMANA BEDELİ: 150
DOLUM SRESDOLUM SÜRESİ: 45


YETENEK: BIRIM HEDEFLI
HASAR TÜRÜ: BÜYÜSEL
BÜYÜ BAĞIŞIKLIĞINI DELME: HAYIR
REMNANT SÜRESİ: 3
SHATTER HASARI: 300
SHATTER YARIÇAPI: 300

Kaolin Dünya'nın doğa güçlerini kullanarak geçici taş canlılar oluşturur, böylece onları askerleştirerek taştan bir mezar ordusu olabilir.

Magnetize

Küçük bir alanı Magnetize ederek, birimlerin kısa bir süre hasar almasını sağlar. Magnetize edilen kahraman yakında bulunan Stone Remnant'ların patlamasına yol açar, remnantı yok eder ve yakınlardaki bütün düşman birimlerin Magnetize süresini yeniler. Bu işlem bir çok kez tekrarlanabilir. Eğer bir düşman kahraman Geomagnetic Grip veya Rolling Boulder'dan dolayı susturulduysa yada yavaşlatıldıysa bütün magnetize edilen kahramanlar bu zayıflatmaları paylaşır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir

MANA BEDELMANA BEDELİ: 100.000000
DOLUM SRESDOLUM SÜRESİ: 80


YETENEK: HEDEFSIZ
HASAR TÜRÜ: BÜYÜSEL
BÜYÜ BAĞIŞIKLIĞINI DELME: HAYIR
YARIÇAP: 300
SANİYE BAŞINA HASAR: 50 / 75 / 100
MAGNETIZE SÜRESİ: 6
REMNANT REFRESH RADIUS: 400
REMNANT EXPLOSION RADIUS: 600

Cevap bulunamadı.