alexa
Far Cry 4
Far Cry 4 , üçüncü oyun ile birlikte ortaya çıkan orijinallikten ayrılmaya başlandığı konusundaki eleştirilere cevap olarak yepyeni bir hikaye, etkileyici karakterler ve üst düzey gerçekçilik öğelerini oyunculara sunmaya hazırlaniyor. Far Cry 4 satın alma işleminizden sonra Uplay CD Key olarak teslim edilmektedir.
136
FC4 - Himalaya'nın en sevilen çocuğu
İsimsiz Üye
27 Şubat 2015 01:30
Yerli Kardeşlerin oyun dünyasına armağan ettiği, 'askeri üssü dürbünle izleyip tüm düşmanların yerini belirle, ardından da hepsini mini haritadan takip et' sistemi burada da geçerli. Allah ne verdiyse dalmak yerine, fotoğraf makinesini çıkarıp tüm düşmanların yerini belirlemek işimizi hayli kolaylaştırıyor. Üstelik bu sistemi kullanarak, ateşli silahlara fazla başvurmadan, düşmanlara arkadan yanaşıp tek bıçak darbesi ile alt etmek de mümkün oluyor. Düşmanlar alarma geçmeden kısa yoldan tüm üssü temizleyebiliyorsunuz.



Ana hikayenin dışında hem para kazanmak hem de kendimizi geliştirecek ölçüde deneyim puanı kazanmak için diğer grupların da görevlerini yapmamız gerekiyor. Ne kadar çok yan görev yaparsanız o kadar çok güçlendiğinizden, bu tip açık dünya temalı oyunlarda ana senaryoyu mümkün olduğunca geç takip etmek her zaman oyuncunun avantajına oluyor.

Far Cry 4 o kadar çok üçüncü oyuna benziyor ki, özelliklerin bahsetmeye gerek var mı, yok mu karar veremiyorum. Mesela Assassin's Creed serisinin alıştığımız, yüksek bir yere çıkıp haritanın ilgili bölgesindeki görevleri ortaya çıkarma sistemi, Far Cry 4'te telsiz kulesine çıkarak gerçekleştiriliyor. Bu zaten daha önce de kullanılan bir durumdu. Aynı şekilde yaptığımız her işten, görevden, öldürdüğümüz her düşmandan deneyim puanı kazanıyor, seviye atlıyor, seviye atladıkça da savunma ağırlıklı "Elephant" ya da hücum ağırlıklı "Tiger" kategorisinden bir beceriye puan veriyoruz. Öldürdüğümüz hayvanların derilerini yüzüp malzeme topluyor, ekipmanlarımızı geliştirmek için bunları kullanıyoruz. 

Yeni yetenekleri açmak, silahlarımıza modifikasyon yapmak, ekipmanlarımızı geliştirmek için hammadde kadar, karma puanına da ihtiyaç duyuyoruz. MMO oyunlarında sıklıkla başvurulan "Reputation" sisteminin devşirilmiş hali olan karma sistemi, biz görevleri yaptıkça artıyor ve Himalaya'nın sevilen çocuğu olmamız durumunda da yeni gelişimleri aktif hale getiriyoruz.



ALINTIDIR
Sergen B.
4 Mart 2015 17:00
Himalayanın En Psikopat Çocuğu Desek Yanlış Olmaz Heralde :D