alexa
Guild Wars 2
Her ne kadar ilk oyun ile benzerlikleri olsa da, çok daha gelişmiş ve bir nevi karmaşık yapıya sahip olan Guild Wars 2, sunulmasının ardından geçen bir seneyi aşkın süreye rağmen halen yoğun miktarlarda satış rakamlarına ulaşarak, ne denli büyük bir başarı çizgisi yakaladığını da gözler önüne seriyor. GW2 Cd Key satın alarak bu heyacana dahil olun. Guild Wars 2 Gold oyun içerisinden mektup yoluyla gönderilmektedir. Guild Wars 2 Cd Key 'leriniz dijital olarak teslim edilmektedir.
149
Kişisel Hikaye ve NPCler ile Etkileşim
eray ö.
1 Şubat 2015 18:00
Oyunun başında, karakter oluşturma ekranında, kendi hikayemiz ile ilgili birçok seçim yapacağız, sonunda oyuna girmeden önce karakterimizin geçmişini, kişisel hikayesini oluşturmuş olacağız ve oyun içinde bu yapmış olduğumuz seçimler kişisel görevlerimizin/hikayemizin nasıl ilerleyeceğini belirleyecek ve NPClerin bize nasıl davranacağını tamamen etkileyecek. Bu seçimler hiçbir şekilde bizi bir yerde tıkamayacak veya ulaşabildiğimiz içeriği, ana hikayeyi kısıtlamayacaklar.

Bu seçimlerimizin ve hikayemizin oluşturulması hakkında benim en hoşuma giden şeylerden biri yukarıda bahsettiğim insanların bize nasıl davranacağının bunlara bağlı olması, diğeri ise kendi storyline'ımızdaki instanceların atmosferinin (mesela karakterimizin kendi evinin bile) bu seçimlerimize göre değişiklik gösterecek olması. Görünüşe göre ANet, gerçekten yaşayan ve dinamik bir dünya oluşturuyor.

Mesela mülayim bir karakter olarak başladınız oyuna, fakat daha sonradan sabrınız taştı bazı olaylar karşısında, işlerinizi diplomatik yollardan değil de kaba kuvvete başvurarak halletmeye karar verdiniz, bu sizin namınızın oyun dünyasında yaşayan NPCler arasında böyle duyulmasına sebep olacak ve örnek olarak bir tüccarın sizi sevmemesine rağmen sizinle iş yapmasını sağlayacak, çünkü sizden korkacak.

Şu ana kadar gördüğümüz demo videolarda karakter gelişimine etkide bulunan 3 tane personal trait var, bunlar; charisma, dignity, ferocity.

Instanced kişisel hikayenizi oynarken yaptığınız tercihler, içinde bulunduğunuz çevreyi direkt olarak etkileyecek. Mesela bir arkadaşınız sizden çok farklı tercihler yaparak ilerliyor diyelim kişisel senaryosuna, o arkadaşınızın sizi kendi instanced bölgelerine davet etmesiyle, siz kişisel hikaye instancelarının daha önce görmediğiniz kısımlarını görebileceksiniz.

Karma
Karma bir birim, para birimi denemez tam ama, reputation gibi birşey. İyi şeyler yaparak, eventlara katılarak, low-level oyunculara yardım ederek falan para kazanabiliyoruz demiş yapımcılarımız ama hiç bir zaman sadece bunları yaparak çok para kazanamazsınız, para kazanma yolu; ticaret, ticaret, ticaret, benden söylemesi ^^. Demo videolarında gördüğümüz üzere bir eventın başarı ile bitirilmesi sonucu bir NPC Tüccar spawn olup karma karşılığı özel itemlar satıyordu. 
Bu arada "Karma" ismini ben beğenmedim açıkçası, siz ne düşünüyorsunuz yorumlarda belirtebilirsiniz.

Personel Storyline mevzumuz bu şekilde, tabii ki istemezseniz oyunun bu Role-Play elementlerini atlayıp işinize gücünüze bakabilirsiniz. Fakat bu yeni özellikler ArenaNet'in senaryoya ne kadar önem verdiğinin de bir göstergesi bana sorarsanız.






Sergen B.
3 Mart 2015 18:06
Oyunda Pot Satan Npc'yi Bulamadım Ben Ya :(