alexa
Guild Wars
Guild Wars, günümüzde yayında olan ikinci versiyonuna rağmen halen yüz binlerce kişi tarafından oynanmakta ve geride kalan sekiz yılda popülerliğini sabit tutarak hayatına devam etmektedir.  Alacaginiz Trilogy Cd Key, Eye of the North Cd Key, Nightfall Cd Key ve tüm Guild Wars Cd Key leri AreaNet üzerinden aktif edebilirsiniz.
143
Detaylı Sınıf İncelemesi !
Ekin G.
5 Mart 2015 15:12
Sınıflar
- Elementalist'ler; Doğanın yıkıcı güçleri olan ateş, hava, su ve toprak elementalist'in emrindedir.  Her silah farklı büyüler verir ve elementalist bunları kombo halinde kullanabilir. Elementalist'i zorlu gösteren tek şey çok yönlü olmasıdır. 4 elementten birinin "Attunement"ini kullandığında güçleri artar. Bunu da karakterinizi yaratırken hikaye bölümünden seçersiniz. Her element farklı bir gücü beraberinde getirir. Su: Hem kendilerini hem de dostlarını iyileştirebilirler. Ateş: Yeri yakabilir, size dokunacak olan birkaç düşmanı aynı anda yakabilirler. Hava: Rüzgarı ve yıldırımı kullanarak düşmanlarını sersemletebilir. Toprak: Savunma kabiliyetini yükseltir. Kendilerini ve dostlarını da koruyabilirler. 



- Warrior’lar; Zırhının gücüne ve hızına güvenen warrior, vuruş üzerine vuruş depolayarak gücüne güç katar. Adrenalin ve burst skil'leri sayesinde verdiği bazı hasar artar. Warrior bu skill'leri istediği zaman kullanır. Ne kadar çok adrenalin, o kadar çok hasar. Her silahın warrior’un kendi oyun tarzına uydurabileceği bir rolü vardır. Warrior'lar ana ellerine silah alıp diğer ellerine kalkan alabilir, warhorn veya iki ele birer silah alabilirler. 



- Ranger’lar; Doğanın kendi gücü ve elinden her iş gelen ranger'ımız, uzun mesafeli çarpışmaların başarılı sınıfıdır. Ranger'a eşlik eden toplamda 3 hayvanı vardır. Hikaye başlangıcında ırkınıza göre size 1 tane hayvan seçme hakkı verilir. Level'larına göre hayvanların verdiği hasarlar da hesaplanır. 12 çeşit hayvan vardır ve her hayvan türünün bir de alt türü vardır. Rangerlar birkaç özel skill türüne sahiptir. Tuzaklar ranger’ın bulunduğu noktaya yerleştirilir. Düşman tuzağa yakalandığında tuzak tetiklenir. Spirit skill'i bulunduğu bölgeye etki eden ruh çağrılmasını sağlar. Ruhlar düşmanları tarafından saldırılabilir ve savaş alanından kaldırılabilir. 



- Necromancer'lar; Karanlık sanatların ustaları ölüler diyarıyla beslenir. Düşmanının yaşam enerjisini emerek onların ölümü tatmasını sağlar. Bu da kendi gücünü arttırır. Necromancer hayalet "Death Shroud" formunda yaşam gücü tükenene veya birini öldürene kadar savaşmaya devam eder ve kendi cesedine geri döner. Necromancer'lar özel skill setleriyle hareket ederler. Well'ler necromancer’ın çevresindeki alanı kontrol etmesini sağlayan sürekli skil’lerdir. Necromancer’ın bulunduğu noktada oluşur, skill'in etki ettiği alan içersindeki hedefleri etkiler. Verdiği emirleri yerine getirecek undead minionlar çağırır. Her minion çağırma skill’i minion çağrıldıktan sonra ortaya çıkacak ikincil skil’lerle bağlantılıdır. Bu ikincil spell necromancer’a güç kazandırmak şartıyla minion’ı yok eder.  Kuvvetli etkilere sahip olan ground-targeted büyüler olan mark’ları da kullanabilirler. Fear, düşmanın kısa bir zaman için necromancer’dan kaçmasını sağlar.



- Guardian'lar; Dostlarını korumak için kendisini adamış olan savaşçı guardian, düşmanlarla savaşırken kendisini feda edebilir. Her guardian'ın kendisine özel pasif özelliği vardır. “Justice” yeteneğinin guardian'ın üzerindeki pasif etkisi, her 5.vuruşunda düşmana burning verir. Kullanıldığındaki aktif etkisi, çevresindeki müttefikleri bir süreliğine her vuruşunda burning verir. “Courage” yeteneğinin pasif etkisi, her 30 saniyede bir sonraki atağı engelleyen bir “Aegis” verir. Kullanıldığındaki aktif etkisi, etrafındaki tüm müttefiklerine bir sonraki atağı engelleyen bir Aegis verir. “Resolve” yeteneğinin pasif etkisi, canını yenileyebilmesini sağlar. Kullanıldığındaki aktif etkisi, etrafındaki müttefiklerin üzerindeki condition’ları silerek müttefiklere can yenilenmesi sağlar.



- Thief’ler; Tekli mücadelede düşmanlarını hazırlıksız yakalayan thief, düşük zırh gücüne rağmen oldukça hızlıdır. Gölgeler arasında yürür ve birden yok olur. Düşmanlarının silahlarını çalar ve onlara karşı kullanır. Thief'ler initiative isminde bir skill de kullanırlar. Thief’ler birkaç özel skill’e sahiptir. Gölgeler içinde kaybolur. Bu diğer oyunculara görünmemesini sağlarken aynı zamanda da oyuncunun aggro’sunu yok etmesini sağlar. “Shadow Stepping” adı verilen teknik sayesinde kolayca savaşa girebilir, çıkabilir. Bu skill thief’lerin, bir noktadan koybolup gölgeler arasından giderek başka bir noktada ortaya çıkmasını sağlar. Tuzak da kullanabilirler. 



- Engineer'lar; Patlayıcılar, iksirler ve her türlü konuşlandırılabilen cihazlar ile onarımlarını yaparlar. Bir alanın kontrolünü; turret’ler yerleştirerek, silahlarla dostlarını destekleyerek ya da geniş bir alanda mayın, bomba ve patlayıcıları düşmanın başına yıkarak ele geçirebilirler. Elementalist'ler gibi, Engineer'lar da aynı anda tek silah seti kullanabilirler. Weapon Kits: Aktive edilmeleri durumunda engineer'ın eline yeni bir silah veren ek fayda skil’leridir. Sırt Çantası Kitleri: Aktive edildiklerinde, o anki silah skil'lerini daha özelleşmiş skil'ler ile yer değiştiren bir sırt çantası ile donatırlar. Turretler: Bir alanı kontrol altına almaya yarayan hareketsiz aygıtlardır. Alet kemeri: Silah skil’leri bar’ının üzerinde bulunan özel bir skill setidir. Bu skiller, engineer'ın fayda sağlayan ve sağlık veren skil’lerinin efektifliğini arttırırlar. Alet Kemeri ayrıca sağlık kiti ile birleştiğinde, self-heal skill’i oluştur.



- Mesmer’ler; Rakiplerini denetim altında tutmak için aldatma ve karmaşayla birleşen büyülü düello ustalarıdır. İlüzyonlar kullanarak bir düşman ile asla doğrudan çatışmaya girmezler. Tam Mesmer'in ne yaptığını çözdüğünüzü düşündüğünüz anda ilüzyonlar parçalanmaya, klonlar ortadan kaybolmaya başlar. Bu mesmer’in en güçlü silahıdır.

Cevap bulunamadı.