alexa
HearthStone
Hearthstone Heroes Of Warcraft oyunu sıra tabanlı bir oyundur. Her bir kartın hemen sol üst köşesinde mavi rakamla ne kadar mana ya ihtiyaç duyduğunu görüyoruz. Her el sonunda artı bir mana otomatik olarak hesabımıza yükleniyor. Oyunda şans ve strateji büyük bir önem taşıyor diyebiliriz. Hearthstone Expert Pack satin aldiktan sonra hemen battle.net hesabinizdan ADD GAME butonu kullanarak yüklemenizi yapabilirsiniz.
640
Hearthstone Rehber - Kartların Özellikleri
ZEYNEL K.
10 Mayıs 2015 20:30

Battlecry:
-Elinizdeki kartı direk olarak oyuna sürdüğünüzde kart üzerinde yazan özellik aktive olur.
-Bu özellikler kart oyuna başka bir kart ile sürülürse etkili olmaz (çalışmaz).
-Battlecry özellikleri, genellikle kartı oyuna sürdüğünüzde bir kere oluşur. Kartın canlı kalması bu özelliklerin kaybolmasına neden olmaz. Örneğin "Shattered Sun Cleric" ile "+1/+1" verdiğiniz bir minion, " Shattered Sun Cleric" öldüğünde bu özelliğini kaybetmez. Ayrıca çeşitli kartlar ile oyuna sürdüğünüz bu kartları geri elinize çağırabilirsiniz (Ancient Brewmaster) ve Battlecry özelliklerini tekrar kullanabilirsiniz.
-Bu özellikler herhangi bir "Secret" kartı tetiklemeden önce etkili olacaktır. Yani önce oynadığınız kartın battlecry özelliği devereye girer sonra eğer rakipte bir secret kart varsa o kart devreye girer.

Charge:
-Bu özelliğe sahip kartları oyuna sürdüğünüz anda oynayabilirsiniz.
-Benzer şekilde başka kartlar oyuna süreceğiniz diğer kartların bu özelliğe sahip olmasını sağlayabilir. Örneğin "Tundra Rhino" sahada olduğu sürece oynayacağınız diğer tüm "Beast" kartlarının charge özelliği olacaktır.

Choose One:
-Bu özellik ile kart üzerinde yazan çeşitli özelliklerden birini seçmenizi sağlar.
-Bu tür kartlar sadece Druid kartları ile sınırlandırılmıştır.
-Örnek olarak "Power of the Wild" kartıyla ya oyundaki tüm minionlarınıza (+1/+1) özellik kazandırabilirsiniz ya da (3/2)'ye sahip bir panter oyuna sürebilirsiniz.

Combo:
-Bu özelliğin aktif olabilmesi öncelikle farklı bir kart oynamış olmanız lazım. Örneğin "Eviscerate" kartını ilk olarak oynarsanız sadece 2 damage verebilirsiniz, ancak başka bir kartı oynadıktan sonra bu kartı oynarsanız 4 damage verebilirsiniz.
-Bu tür kartlar sadece Rogue kartları ile sınırlandırılmıştır.

Deathrattle:
-Bu özelliğe sahip kartlar öldürüldükleri zaman özellik aktive olur. Örneğin "Leper Gnome" oyundayken rakip bu kartı öldürürse kendi hero'su 2 damage alacaktır.
-Bu özelliğe sahip kartlar oyuna sürüldüğünde, altlarına "kuru kafa" işareti çıkar.
-Eğer bu kartlara Silence veya Transform uygulanırsa özelliklerini kaybederler.
-Eğer deathrattle'a sahip iki minion birbirini öldürürse ikisinin özellikleri de aynı anda aktive olur. Örneğin, "Harvest Golem" ve "Abomination" birbirini öldürürse "Harvest Golem"in deathrattle özelliği olan "Damaged Golem" ortaya çıkarken, "Abomination"un  bütün minionlara 2 damage vurma özelliği sonucunda o da ölecektir.

Divine Shield:
-Bu özelliğe sahip minionlar, alacakları ilk damage'ı görmezden geleceklerdir ve bu etki sonucunda bu özelliklerini yitireceklerdir. Yani ilk saldırıda hiç bir şekilde damage almayacaklardır. 
-Etkilendikleri damage'ın büyüklüğü önemli değildir.
-Hem savunmada hem de saldırıda geçerlidir.
-Kendi damage'lerini vuracaklardır.
-Eğer bu kartlara Silence veya Transform uygulanırsa özelliklerini kaybederler.
-Bu özellik minion'u bütün ataklardan korumaz, örneğin "Hunter's Mark", "Equality" ve "Assassinate" gibi kartlar bu özelliğe sahip minion'un ölmesine ya da özelliklerinin değişmesine yol açar.

Enrage:
-Bu özellik eğer özelliğe sahip minion hasar görürse aktive olur.
-Hasar gören minion tekrar tam canına döndürülürse özelliği kaybeder.

Freeze:
-Bu özellik hem minion'lara hem de hero'lara etki edebilir.
-Freeze olan karakter bir sonraki turn'de oynayamaz.
-Freeze olan hero, "hero power"ını kullanabilir, kartlarını oynayabilir.
-Freeze olmuş bir karakter üzerinde Silence özelliğini kullanmak, freeze'i yok edecektir.

Overload:
-Bu özelliğe sahip bir kart oynadığınızda bir sonraki turn'de belirtilen sayı kadar mana'nız düşecektir.
-Bu tür kartlar sadece Shaman kartları ile sınırlandırılmıştır.
-Bir sonraki turn sahip olacağınız mana'dan fazlasını overload olarak kullanabilirsiniz.
-Örneğin ilk turn'de "Lightning Bolt" oynarsanız, bir sonraki turn'de normalde 2 mana'nız olması gerekirken sadece 1 mana'ya sahip olabilirsiniz. (Bir nevi bir sonraki turnden mana yardımı almak gibi)

Secret:
-Bu özelliğe sahip kartlar kapalı olarak oyuna sürülür. Rakip kartın özelliğini göremez. Eğer belirtilen durum oluşursa, Secret kart'ın özelliği aktive olur.
-Bu tür kartlar sadece Mage, Paladin ve Hunter kartları ile sınırlandırılmıştır.
-İstediğiniz kadar Secret kartı oynayabilirsiniz, ancak aynı tip secret karttan aynı anda sadece bir tanesini oynayabilirsiniz.
-Eğer iki farklı Secret aynı durum sonucunda aktive olursa, kartları oynayış sıranıza göre etkileri ortaya çıkar.
-Bir minion'un oyuna sürülmesiyle aktive olan secret'lar, battlecry etkisinden sonra gerçekleşir.
-Bir Class'ın sahip olduğu tüm secret kartların mana'ları aynıdır. Bu şekilde rakip hangi secret'ı oynadığını bilemez. Paladin Secret'ları 1 mana, Hunter Secret'ları 2 mana, Mage Secret'ları 3 mana değerindedir.

Silence:
-Bu özelliği kullandığınızda kartın sahip olduğu bütün özellikler, ona etki eden artı veya eksi özellikler yok olur.
-Etki ettiği özellikler (ortadan kaldırdığı):
 -Taunt
 -Freeze
 -Enrage
 -Charge
 -Windfury
 -Divine Shield
 -Stealth
 -Spell Damage
 -Deathrattle
-Hex, Mind Control, Polymorph veya Transform gibi dönüştürmeye dayalı durumlara etki etmez.
-Başka bir minion tarafından sağlanmış özellikleri de yok etmez. Örneğin "Raid Leader" ile +1 attack almış bir minion'a silence atarsanız bu +1 atack özelliği gitmeyecektir, ancak silence'ı "Raid Leader"a uygularsanız bu özellik yok olur.
-Silence yapılmış bir minion'a yeni özellikler ekleyebilirsiniz.
-Silence özelliği kalıcıdır. Silence'ı yapan minion öldürülse dahi devam eder.

Stealth:
-Bu özelliğe sahip minion'lar saldırmadıkça görünmezlerdir.
-Stealth özelliğe sahip olduğu sürece saldırılamaz ve üzerlerine büyü uygulanamaz.
-Alan damage'larına maruz kalırlar. "Rastgele" hedefi olan özelliklere de maruz kalabilirler, örneğin Hunter'ın "Deadly Shot" özelliğine görünmez olsa bile maruz kalırlar.
-Stealth'a sahip bir minion'a taunt özelliği kazandırılsa dahi, bu karakter görünür olana kadar taunt özelliği geçerli olmayacaktır.

Spell Power:
-Belirtilen miktar kadar spell kartlarının vereceği damage'ı arttırır.
-Spell'ler ile arttırılacak health'leri etkilemez.

Summon:
-Belirtilen özelliklerde bir yaratığın oyuna sürülmesini sağlar.

Taunt:
-Bu özelliğe sahip bir minion oyunda ise, rakip diğer karakterlere saldıramaz. Öncelikle bu minion'u oyundan yok etmesi lazımdır.
-Eğer birden fazla taunt'a sahip minion varsa herhangi birine salıdırılabilir.
-Fireball ve Arcane Shot gibi bazı saldırı tipleri taunt'u gözardı eder.
-Silence 
-Eğer bu kartlara Silence veya Transform uygulanırsa özelliklerini kaybederler.

Transform:
-Bu özellik bir minion'u geri dönüşü olmaksızın başka bir şeye dönüştürür.
-Karın sahip olduğu bütün özellikler yok olur.

Windfury:
-Bu özelliğe sahip minion'lar tek turn'de iki kere saldırma özelliğine sahiptirler.

ALINTIDIR

Cevap bulunamadı.