alexa
Heroes of Newerth
Heroes of Newerth'de benzer MOBA'larda olduğu gibi çok sayıda kullanılabilir karakter ve bu karakterlerin yeteneklerine ve oyundaki rollerine bağlı olarak tercih edebilecekleri pek çok eşya bulunmakta. Her ne kadar ana teması Legion ve Hellbourne taraflarının savaşı olsa da, oyuncular her iki taraftan da karma olarak seçebildikleri karakterler ile rakiplerini alt etmeye çalışabiliyorlar .
106
BLACKSMITH
Sergen B.
4 Nisan 2015 13:14

FIREBALLARALIĞI: 600 | MANA: 75,85,95,105

Basit

Bir düşman birimi başa Hedef 100/150/200/275 Sihirli Hasar ve 1.5 saniye stun .

W

FLAMING ÇEKIÇARALIĞI: 700 | MANA: 95110125140

Basit

7.5 saniye için ateşe onları yakmak için bir düşman birimi hedefleyin. Kadar Fiyatları 75/150/225/300 Sihirli Hasar ve uygular -15 / -20 / -25 / -30% Hareket Hızı ve incelen -1 / -2 / -3 / -4 Büyü Zırhı.

E

FRENZYARALIĞI: 600 | MANA: 50

Basit

30 saniye Frenzy ile tutkunu bir Ally (ya da kendini) hedefleyin. Hibeler 6/9/12 /% 15 Hareket Hızı , 20/30/40/50 Saldırı Hızı ve {30} Oyuncular Hız .

R

KAOTIK FLAMES

Basit

Hibeler Fireball ve çılgınlık bir şans birden çok kez döküm kadar, 2/3/4 kere . Ayrıca tarafından Fireball bekleme süresi azalır 2/4/6 saniye ile ve artış Mana 30/80/110 , tarafından Flaming Hammer AoE artırır 100/200/300 , tarafından Frenzy bekleme süresi azalır 5/10/15 saniye . 

Personel Master hibe % 10 şans bir düşman saldırısı üzerine bir yetenek döküm.

BOOST ÖZELLIK

Basit

2 Güç 
+2 Çeviklik 
2 İstihbarat

KAHRAMAN İSTATİSTİKLER

SAĞLIK: 587

HASAR: 56-62

MANA: 247

ZIRH: 3.96

ZORLUK: 1

İLERİ KAHRAMAN İSTATİSTİKLER

MUKAVEMET: 23 (3,2)

İSTİHBARAT: 19 (2,1)

ÇEVİKLİK: 14 (1,5)

ARALIK: 128

ATAK HIZI: 0.67

HAREKET HIZI: 295

KAHRAMAN KULLANIMI (SON 7 GÜN)

KULLANILAN: 6,800

WINS: 3594 (53.1%)

ZARARLARI: 3.171 (% 46.9)

AVG K / D / A: 5.6 / 6.3 / 12.5

AVG GPM: 329,080

AVG SÜNME ÖLDÜRÜR: 43.9

NASIL OYNANIR

Bu kahraman oynamak için nasıl daha fazla bilgi edinin!


KAHRAMAN LORE

Demir City duman kararmış dökümhaneler uzun Hellbourne karşı Legion savaş mümkün kılan silah ve zırh sonsuz akışı üretmek için bilinmektedir. Insan gücü kaynaklarının daha yerine zorlaşır Ama şimdi, çok Demirciler kendileri zahmet yıllardır ve yangın kendisi üzerinde bir ustalığı ile kazanılan gücü getirerek, savaş katıldı.

Cevap bulunamadı.