alexa
League of Legends
League of Legends, MOBA oyunu olarak Riot Games tarafından 2009 yılında yayımlanmaya başlamıştır. Ucuz Lol Riot satın almak için doğru yerdesiniz. League of Legends Riot Points satın alma işleminden sonra, LOL ödeme penceresinden Riot Pin seçerek, satın aldiğiniz riot point kodlarını aktif edebilirsiniz.
387
Gümüş elodan çıkmak için ne yapmalıyım
ufuk s.
29 Ağustos 2015 20:14

Beyler gümüş elodan hangi koridorda oynamak daha iyidir ?

Osman Ş.
30 Ağustos 2015 16:05

Tabiki yanına oyunu trollemeyen altın bir arkadaş bulup duzgünce oynamak haa bide sakın ve hemen hemen her rölu oynman ;)

Eren K.
31 Ağustos 2015 16:12

Solo Yorick Ve İrelia Gibi Herolar Taşıyor Önerimdir ^^

BURAK A.
1 Eylül 2015 22:50

Herkesin dediği o challengerlerin kullanıp sonra efendim ahri efendim zed gibi heroları kafana takma iyi olduğun karakterde daha iyi ol mesela bir oyunda 10 kill veriyorsan bunu 5 e düşür gereksiz yerlere atlama team fightlara eğer takımın saçma giriyorsa onların girmesini bekle karşı takımdaki güçlü olanlara yoğunlaş güçlüden kastım TF(team fight) lerde damageyi veren damarı bulup keseceksin tabi bunun için bir assasin olman gerekiyor gümüşlerde rengar iyidir tek kişi yoğunlaşabiliyorsan tabi bunu oynamak zorunda değilsin git ahri oyna git zed oyna hangisinde zevk alıyorsan onu oyna farklı herolarla challenger gibi gözükmeye çalışma tek olsun pir olsun

Çağdaş Ç.
5 Eylül 2015 16:10

arkadaşınla duo girebilirsin yada fiora kalista gibi oyun taşıcak herolar alıp maçı sırtlayabilirsin.

Sinan Barış Ç.
9 Eylül 2015 02:12

Benimde silver hesabım var ama oyun çok çocuk dolu olduğu için artık 2 kişi yetmiyor her lane oynamak gerek evet ama siz bi lanede üstün olurken diğer laneler safe kalmasını bilmediği için aşırı feedliyolar siz ne kadar söylesenizde safe kalın diye onlar ittirmeye devam edip ya middeki heroya ölüyolar yada gang yiyip junglera sövüp afk kalıyolar hep aynı şey hiç biri düşünmüyor ben 1 kere 2 kere öldüm yeter safe kalayım ne kadar farm yaparsam kardır zaten bota topa gidipde kasılabilirim takım savaşlarında takımımı destekleyipde kazanabilirim düşüncesi yok hep ben düşüncesi yüzünden oyun çöp halde

ali kaan d.
23 Eylül 2015 05:59

ilk kendine skypeli bi pre bul ve en iyi oynadığın şampiyonları al takımlada iletişimini iyi tut iyi oyunlar :)

Sergen B.
5 Kasım 2015 23:34

Destek Janna Oyniyarak :D

GÜLSÜM D.
1 Şubat 2016 04:26
Soloda fiora sup ta janna oynayarak oyunu taşıyabilirsin