alexa
League of Legends
League of Legends, MOBA oyunu olarak Riot Games tarafından 2009 yılında yayımlanmaya başlamıştır. Ucuz Lol Riot satın almak için doğru yerdesiniz. League of Legends Riot Points satın alma işleminden sonra, LOL ödeme penceresinden Riot Pin seçerek, satın aldiğiniz riot point kodlarını aktif edebilirsiniz.
844
Urgot'a Rework Ne Zaman Geliyor?
İsmail G.
24 Ekim 2014 14:14
Evet beyler ne zaman geliyor bu adama rework. Çünkü ultisi bir adc için aşırı mantıksız...
Hüseyin Furkan K.
24 Ekim 2014 14:34
ultısı guzel aslında suan bıle oynayan goruyorum kımse tutamıyor
Mehmet I.
24 Ekim 2014 14:42
Urgotu bayadır görmezden geliyorlar sanırım WU-REWORK-BUFF aynı anda getirip bir anda metaya salıcaklar gibi geliyor :D
Cüneyt Atahan E.
24 Ekim 2014 14:49
En fazla ne kadar degisebilirki.hero komple çöp
Mehmet Ozan Ü.
24 Ekim 2014 14:49
aynen bir rework şart  urgota
Caner K.
24 Ekim 2014 14:58
Mehmet I.
Urgotu bayadır görmezden geliyorlar sanırım WU-REWORK-BUFF aynı anda getirip bir anda metaya salıcaklar gibi geliyor :D
WU dediğin vu ve bi karaktere rework getirirlerse vu getirmezler reworkde zaten tümden herşeyi değişir. urgotu sanmıyorum hiç bi türlü metaya girceğini o ultisi aşırı gereksiz
Caner K.
24 Ekim 2014 14:59
Cüneyt Atahan E.
En fazla ne kadar degisebilirki.hero komple çöp
rework gelirse skilleride değişir yani hangi adc bu kadar mana isteyen bir skillsete sahip ki urgot resmen soloda oynanıcak mana itemi kesinlikle çıkılıcak bi hero hatta middede oynanabilir.
OĞUZCAN Y.
24 Ekim 2014 15:04
Rework geldi zaten urgota :D
Emre K.
24 Ekim 2014 15:11
Daha gelmedi sırasıyla her eski hero düzenleniyor öyle bişey olduğu zaman riot bilgilendirir zaten.
muhammed k.
24 Ekim 2014 15:15
o hero direk silinecek başka çaresi yok 
ercan s.
24 Ekim 2014 15:16
baştan aşağı yenilenmesi lazım