alexa
League of Legends
League of Legends, MOBA oyunu olarak Riot Games tarafından 2009 yılında yayımlanmaya başlamıştır. Ucuz Lol Riot satın almak için doğru yerdesiniz. League of Legends Riot Points satın alma işleminden sonra, LOL ödeme penceresinden Riot Pin seçerek, satın aldiğiniz riot point kodlarını aktif edebilirsiniz.
556
Bronzdan Nasıl Çıkarım Yardım
İzzeddin Mert A.
8 Mart 2015 14:02
Beyler 10 maçta 6 maç kazandım Bronz IV attı saolsun rito bronzdan nasıl çıkarım lütfen yardım...
Mehmet Berke D.
8 Mart 2015 14:55
Bende bronzum ama çıkabilmiş değilim ama sana önerim sezon sonlarında oyna her türlü çıkarsın :D
arda d.
9 Mart 2015 23:50
solo girme flame yapma bildiğin herolarla oyna rahat cıkarsın
MUHAMMET SEBATİ Ö.
10 Mart 2015 20:00
Düzgün bir pre ve biraz antrenman 
cem gencer a.
10 Mart 2015 21:49
15 tl paraya kıy cıkartırlar :D :D kolay oluyo elmas 1 im

Kadir S.
11 Mart 2015 00:55
Lol de bronzdan cıkmam ışınlanmayı icad etmek gibi bişi tam icat ettim dersin makina patlar tekrar bronza düşersin :D
arda d.
11 Mart 2015 02:24
nasıl elmas 1 oldugun belli 
Sergen B.
11 Mart 2015 10:06
Tamamen Şans Meselesi Kardeşim Düzgün Bir Takıma Denk Gelmen Lazım
Gökhan Yücel T.
20 Mayıs 2015 20:17

Kendine bi şampiyon seç ve onda ustalaş ..

Oğuzhan T.
27 Haziran 2015 01:40

1)KESİNLİKLE İYİ OYNAYAN 1 ARKADAŞLINLA DUO RANKED GİRİCEKSİN . 

      Diyelim ki bronzda 4 tane oyun oynamayı bilmeyen küçük herkese sövüp sayan çocuklarla eşleştin. Duo girersen bu sayı 3 e düşer sana + puan.

2)FLAME YAPMAYACAKSIN.

     Flame yapmak sana gerçekten çok fazla zaman kaybettirir gold konusunda flame yaptığın takım arkadaşında sana cevap vereceği için oda gold kaybeder üstüne moraliniz bozulur.

3) HER LANE'DE İYİ OYNADIĞIN ŞAMPİYONLAR OLMALI.

    Bazen istediğin koridorlar kalmayabilir.Bu doğal bi durum. PİCK ORDER kuralına uy. Sana hangi koridor kalmışsa hangi rol kalmışsa o roldeki en iyi oynadığın şampiyonla oyna.