alexa
Rust
Rust, oyuncusunu dünyasına aldığı andan itibaren bambaşka bir deneyim sunmaya çalıştığını açıkça ortaya koymakta. Rust Satin alma isleminizden sonra hemen oyunu Steam üzerinden indirmeye baslayabilirsiniz.
674
C4 Nerden Bula Bilirim ?
Fatma S.
12 Ocak 2015 18:59
Bi Serverde Geliştim Ama C4 Yapımını Bi Türlü Çözemedim Beni Bu Konuda Aydınlatırmısınız ?
hamza e.
20 Mart 2015 11:32
c4 ancak airportlar ve milyonda bir ihtimalde olsa radyasyon kapmış hayvanlarda çıkar 
MUHAMMED MELİH P.
10 Nisan 2015 14:28
hamza e.
c4 ancak airportlar ve milyonda bir ihtimalde olsa radyasyon kapmış hayvanlarda çıkar 
Aynen Oyle Yerlerde Çıkar c4 Askeri Tarz Bişi Oldugu için Umarım Bulursun
Hasan Onur Ç.
19 Mayıs 2015 20:37

c4 ü oyunda bulabilirsin :D

İsimsiz Üye
31 Mayıs 2015 18:00

c4 airdrop tan bulabilirsin yada loot yaparak tabi xloot olcak

 

utku t.
24 Haziran 2015 22:38

loot la c4 yapamazsın birsürü parça lazım sen en iyisi sniper yap adam öldür, gup kur yani adam topla her airdropa kosun :D ben hep öyle yapıodum.

 

Selahattin Ö.
5 Ağustos 2015 17:27

c4 ü airdroptan veya hayvanalrdan bulursun ama benim sana tavsiyem c4 bulunca hemen harcama reserch kit var mavi bişey çanta oda 

radyasyonlu yerlerde çıkıyor onu öğren yani mavi kitle c4 ü öğren sonrda airdroplardan explosive bul o olmadan kendi c4 ünü yapamazsın

Cemil G.
26 Ağustos 2015 20:10

ya admin olacan veya airdrop dan bulacan büyük ihtimalle oradan bulacan mutant hayvanlardan çıkması zor

Erdem Ö.
6 Aralık 2015 23:10

c4 bulabilmek için evleri soy, arada uçaklar airdrop bırakıyor onlları takip et oralarda baya çıkabiliyor. :D 

İsimsiz Üye
25 Mart 2016 21:13

c4 loot yaparak yalniz bide milyonda bir

 

Bijan E.
21 Nisan 2016 17:58

C4 bpleri çok nadir düşer heleki oynadığın server modsuzsa ondan hep radyasyonlu ve loot bölgelerini gezmen lazım şansın varsa çıkar.