alexa
Smite
Smite Online grafiksel ve oynanış açısı olarak oldukça heyecan verici detaylar içeriyor. MOBA yani koridor oyunları, ülkemizde ve dünyada geniş bir oyuncu kitlesine ulaşmayı başarmiş bulunuyor. Smite Gems satin alma isleminden sonra, e-pin kodunu ödeme penceresinde Durmapay seçerek aktif edebilrisiniz.
235
HEL
Sergen B.
13 Mart 2015 13:16

Alternatif Metin
HelUnderworld Tanrıçasıİskandinav

GENEL BAKIŞ

TÜRÜ:

Menzilli, Sihirli

ROLLER:

Sihirbaz

ARTILARI:

Yüksek Alan Hasar, Yüksek Sustain
 

SAĞLIK

345(67)

DOĞAÜSTÜ GÜÇ

300(57)

HIZ:

350(+0)

SALDIRILAR / SN:

0.86(0,008)

KORUMA

BÜYÜLÜ:

30(+0)

FIZIKSEL:

9(2,6)

REGEN

HP5:

5(0,43)

MP5:

5(0,45)

TEMEL SALDIRI

HASAR:

33 + 1.5 / Lvl (Magical Power + 20%)

İLERLEME:

Hiçbiri

YETENEKLER

Duru inisiyasyon

DURUŞ INISIYASYON

(PASİF)

Hel bir duruş olduğunda, o yavaş yavaş Karanlık Duruş% 20 hasar ve Işık Duruş% 20 iyileşme kadar kazanıyor, bu duruş kuvvetlerine attunes.

YETENEK: Buff
ETKILER: Öz
 
rme Restorasyon

ÇÜRÜME (RESTORASYON)

BOZULMA (Koyu Duruş) - Hel 15 ft yarıçapı tüm düşmanları zarar yapıyor, temas patlayan bir mermi patlar. RESTORASYON (Işık Duruş) - Hel tek bir hedefe zarar verir ve başarılı bir hit Hel iyileşir bir mermiyi ateşler.

KOYU HASAR: 70/120/170/220/270 (sihirli gücü + 50%)
IŞIK HASAR: 70/120/170/220/270 (sihirli gücü + 50%)
IŞIK HEAL: 50/95/140/185/230
YETENEK: Mermi
ETKILER: Enemy
HASAR: Magical
COOLDOWN 8s
MALIYET 70/75/80/85/90
 
Hinder Cleanse

HINDER (CLEANSE)

Hinder (Koyu Duruş) - Hel kendi büyülü koruma azaltarak ve kısa bir süre için onları yavaşlatan, ona zemin hedefe tüm düşmanları Debuffs. Üstüste temiz (Işık Duruş) - Hel meraklıları anında tüm kalabalık kontrol yeteneklerini kaldırılması ve kısa bir süre için gelecek olanlar onları korumak onun zemin hedefe tüm müttefikler.

KARANLIK KORUMALAR DEBUFF:5/10/15/20/25
YAVAŞ KOYU: 5/10/15/20 /% 25
KOYU ÖMÜR: 3s
IŞIK CC BAĞIŞIKLIK: .5 / 0,7 / 0,9 / 1.1 / 1.3s
YETENEK: Zemin Hedef
ETKILER: Düşman ya da Müttefikler
RADIUS: 20
COOLDOWNA 14/13/12/11 / 10s
MALIYET 70/75/80/85/90
 
Pskrtmek Inspire

PÜSKÜRTMEK (INSPIRE)

Repulse (Koyu Duruş) - Hel tüm yakındaki düşmanları zarar, karanlık enerjinin patlaması çağrıştırıyor. INSPIRE (Işık Duruş) - beyaz cevherin bir patlama onları şifa ve artan hareket hızı verilmesi, tüm yakın müttefikleri acıyı yatıştırır.

HASAR: 80/130/180/230/280 (sihirli güç + 70%)
HEAL: 60/90/120/150/180 (sihirli gücü + 50%)
HAREKET HIZI: 15 / 17.5 / 20 / 22.5 / 25%
ÖMÜR: 6s
YETENEK: Alan
: ETKILER Düşmanlar veya Ally
HASAR: Magical
RADIUS: 30
COOLDOWN 10s
MALIYET 60/65/70/75/80
 
Anahtar Durular Ik

ANAHTAR DURUŞLAR (IŞIK)

Koyu Duruşu - Hel yetenekleri hasara neden ve o büyülü gücü kazanır. Işık Duruş - Hel yetenekleri iyileşmek ve onun müttefikleri desteklemek ve o MP5 kazanır. Duruştan yararları yarısı da 30 adet içinde müttefik tanrılar ile paylaşılır.

KOYU BÜYÜLÜ GÜÇ: 20/30/40/50/60
IŞIK MP5: 15/20/25/30/35
YETENEK: Buff
ETKILER: Öz
COOLDOWN 2s
MALIYET 0
Cevap bulunamadı.