alexa
Smite
Smite Online grafiksel ve oynanış açısı olarak oldukça heyecan verici detaylar içeriyor. MOBA yani koridor oyunları, ülkemizde ve dünyada geniş bir oyuncu kitlesine ulaşmayı başarmiş bulunuyor. Smite Gems satin alma isleminden sonra, e-pin kodunu ödeme penceresinde Durmapay seçerek aktif edebilrisiniz.
224
Rama
Sergen B.
13 Mart 2015 14:12

Alternatif Metin
RamaVishnu Yedinci AvatarHindu

GENEL BAKIŞ

TÜRÜ:

Menzilli, Fiziksel

ROLLER:

Avcı

ARTILARI:

Yüksek Mobilite, Yüksek Saldırı Hızı
 

SAĞLIK

460(76)

DOĞAÜSTÜ GÜÇ

205(+34)

HIZ:

365(+0)

SALDIRILAR / SN:

0.95(0,016)

KORUMA

BÜYÜLÜ:

30(0,9)

FIZIKSEL:

12(2,8)

REGEN

HP5:

8(0,65)

MP5:

4,5(0,25)

TEMEL SALDIRI

HASAR:

40 + 2.5 / Lvl (Fiziksel Güç + 100%)

İLERLEME:

Hiçbiri

YETENEKLER

Astral titreme

ASTRAL TITREME

(PASİF)

Rama'nın Astral titreme bir Astral Ok Her 15 saniye oluşturur. Ayrıca, Rama, toprakları süreyi azaltacaktır her temel saldırı 2s tarafından bir ok oluşturmak için. Astral Oklar onun diğer yetenekleri ile kullanılmaktadır.

ETKILER: Öz
 
Astral Strike

ASTRAL STRIKE

Rama deler ve düşmanları yavaşlatır daha güçlü bir ok geçer. Bu yetenek Rama'nın Astral Arrows 1 tüketir ve her atış ile Bonus damage. Bu yetenek gelen hasarlar artık sonra ilk hit her düşman için% 75 azalır. O hiçbir Astral Arrows varsa Rama bu yeteneği geçiş yapamazsınız. Yavaş 3 kata kadar yığılmış olabilir.

YAVAŞ%: % 10
ZAMAN YAVAŞLATILDI: 1s
BONUS HASAR: 10/20/30/40/50
YETENEK: Buff
ETKILER: Öz
HASAR: Fiziksel
MALIYET atış başına 25 + 1 ok
 
Me Up Al

ME UP ALIŞ

Pasif: Bir düşman bir Astral Ok alma zemin (Astral Strike çarptı birinci düşman Yalnızca procs) görünecektir bir% şansı vardır, bir Astral Ok çarpar Her zaman. pikap Rama'nın Astral Ok sayısı bir Ok ekler. Aktif: Rama kazançlar saldırı hızı arttı.

OK PICKUP IÇIN ŞANSINI BIRAK:10/20/30/40/50%
SALDIRI HIZ ARTIŞI: 5s için 30/35/40/45/50%.
YETENEK: Buff, Pickup
ETKILER: Öz
COOLDOWNA 15/14/13/12 / 11'ler
MALIYET 80/85/90/95/100
 
Rolling saldr

ROLLING SALDIRI

Rama anda seyahat ettiği yönünde bir rulo yapar. Bir atlatmak rulo yaptıktan sonra, 5s için Rama'nın sonraki temel saldırı hedefi cripples ve bonus damage bir astral ok tüketecektir. Rama, bu atış sırasında hiçbir hareket ceza doğurur.

SAKAT SÜRE: 1 / 1.25 / 1.5 / 1.75 / 2s
BONUS HASAR: 20/40/60/80/100
YETENEK: Dash
ETKILER: Düşmanlar
HASAR: Fiziksel
COOLDOWNA 12/11/10/9 / 8s
MALIYET 70/75/80/85/90
 
Astral Baraj

ASTRAL BARAJ

Rama havaya başlattı ve toprak 3 güçlü oklar, hasar artan ardışık her atış vuruyor: 50%, 75%, 100% ve AOE boyutu azalan: 30, 20, 15.

HASAR: 200/300/400/500/600 (fiziksel güç + 60%)
YETENEK: AOE
ETKILER: Enemy
HASAR: Fiziksel
RADIUS: 30/20/15
COOLDOWN 90s
MALIYET 100/110/120/130/140
Cevap bulunamadı.